„Primum Non Nocere” – naszą podstawową zasadą jest nie szkodzić żadnym interesariuszom w trakcie realizowanych prac.
Bierzemy na siebie odpowiedzialność za swoje działania.
Podejmujemy się przedsięwzięć, w stosunku do których posiadamy kwalifikacje, wynikające z wykształcenia oraz doświadczenia.
Stale podnosimy swoje umiejętności zawodowe, dążąc do ustawicznego rozwoju osobistego.
Podnosimy prestiż zawodu konsultanta poprzez wykonywanie go w sposób godny i przykładny.
Przestrzegamy kodeksu etycznego i zachęcamy innych do postępowania zgodnego z nim.
Przestrzegamy prawa kraju, w którym realizujemy nasze projekty.
I
II. Podstawowe zasady etyczne dotyczące kierowania realizowanymi usługami doradczymi (projektami)
Zarządzamy prowadzonymi przez nas projektami, mając na celu promowanie maksymalnej efektywności, przy jednoczesnym dążeniu do optymalizacji kosztów.
Stosujemy najnowocześniejsze narzędzia i techniki w zakresie usług doradczych, by zapewnić realizację celów zgodnych z założeniami Klienta, a także dotyczących jakości, kosztu i czasu wykonania.
Traktujemy sprawiedliwie wszystkich członków zespołu, kolegów i współpracowników wykonujących projekt bez względu na rasę, religię, płeć, preferencje osobiste i kulturowe, wiek lub narodowość.
W trakcie realizacji usług doradczych zapewniamy pracownikom odpowiednie warunki pracy.
Poddajemy nasze prace uczciwej ocenie, bezstronnie wysłuchujemy innych racji oraz w należny sposób uznajemy wkład innych osób.
Wspieramy członków zespołu, kolegów i współpracowników w ich rozwoju zawodowym.
II
III. Podstawowe zasady etyczne dotyczące realizacji projektów doradczych
Jako pracownicy jesteśmy lojalnymi przedstawicielami swoich firm oraz Grupy WIP.
Prowadząc ekspansję rynkową stosujemy zasadę „fair-play” w stosunku do Klienta i Konkurencji.
W zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji projektów aktywnie współdziałamy z wyznaczonymi przedstawicielami Klientów.
Realizując projekty doradcze godnie reprezentujemy naszych Klientów w zakresie powierzonych nam spraw.
Zachowujemy poufność informacji na temat spraw handlowych, procesów technicznych, organizacji Firmy lub Klienta (o ile obowiązek ujawnienia nie spoczywa na nas z mocy prawa), również po ustaniu zatrudnienia.
Informujemy swych pracodawców, Klientów, organizacje zawodowe lub instytucje publiczne o jakichkolwiek okolicznościach, które mogłyby prowadzić do sprzeczności interesów.
Wystrzegamy się działalności, która mogłaby być uznana lub stwarzać choćby tylko wrażenie korupcji i otwarcie wyrażamy swój sprzeciw wobec takich działań.
III
IV. Podstawowe zasady etyczne dotyczące odpowiedzialności społecznej
Chronimy bezpieczeństwo, zdrowie oraz dobro społeczeństwa i otwarcie wypowiadamy się przeciwko naruszaniu tych wartości.
Dążymy do rozpowszechniania wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju.
IV
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda